Header photo Trigger

SAFARI W TANZANII Z ZANZIBARU

Dwudniowe SAFARI z noclegiem w Parku Mikumi

Należy pamiętać, aby zabrać ze sobą LUNCH BOX z hotelu!!!

1. Dzień.
    Wyruszamy spod hotelu o 05:30 na lotnisko Zanzibarze. O godzinie 07:30 wylatujemy do Dar es Salaam. Lądowanie na miejscu około 08:15. O 08:30 ruszamy do Parku Mikumi. Przejazd zajmuje mniej więcej 6 godzin więc około 14:00 jesteśmy na miejscu, gdzie czaka nas cztery godziny zwiedzania. Na zakończenie dnia czeka nas kolacja i nocleg w Parku.

2. Dzień.
    Rozpoczynamy bardzo wcześnie, bo o 06:00 rano śniadaniem. O godzinie 07:00 wyruszamy w trasę na dalsze zwiedzanie do godziny 11:00. Potem wyruszamy w trasę powrotną z Parku Mikumi do Dar es Salaam. O 19:30 wylatujemy do Zanzibaru. O 20:00 jesteśmy na miejscu. Potem podróż do hotelu i około 21:00 kończymy przygodę.

Zpytaj o cenę >>>

Trzydniowe SAFARI z dwoma noclegami w Parku Mikumi

Należy pamiętać, aby zabrać ze sobą LUNCH BOX z hotelu!!!

1. Dzień.
    Wyruszamy spod hotelu o 05:30 na lotnisko Zanzibarze. O godzinie 07:30 wylatujemy do Dar es Salaam. Lądowanie na miejscu około 08:15. O 08:30 ruszamy do Parku Mikumi. Przejazd zajmuje mniej więcej 6 godzin więc około 14:00 jesteśmy na miejscu, gdzie czaka nas zwiedzanie do zachodu słońca. Na zakończenie dnia czeka nas kolacja i nocleg w Parku.

2. Dzień.
    Rozpoczynamy bardzo wcześnie, bo o 06:00 rano śniadaniem. O godzinie 07:00 wyruszamy w trasę na dalsze zwiedzanie do zachodu słońca. O 18:00 kolacja i nocleg w Parku Mikumi.

3. Dzień.
    Dzień rozpoczynamy wcześnie rano o 06:00 śniadaniem. O godzinie 07:00 wyruszamy w trasę na dalsze zwiedzanie do godziny 11:00. Potem wracamy do hotelu, zabieramy bagaże i wyruszamy w trasę powrotną do Dar es Salaam. O 19:30 wylatujemy do Zanzibaru. Lot trwa 45 minut więc o 20:15 jesteśmy na miejscu. Potem dojazd do hotelu gdzie o 21:00 kończymy naszą przygodę.